Reacties
Reacties 51 - 63 van 63
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| gonny derks | Hoy Malou, We wensen je een geweldige tijd toe, en… | 1 apr. '10 |
| Ava | Hey mop! Wil je bij deze alvast super super veel plezier… | 1 apr. '10 |
| Heidie | Hee Malou! Echt superrrsss! K ga je zeker volgen en… | 30 mrt. '10 |
| els en Mirso | Hoi, lieve Malou Wat spannend om zo'n reis te… | 28 mrt. '10 |
| Ben | Geniet van elk moment. Neem het in je op en laat het… | 22 mrt. '10 |
| Malou | Hey Kim ( welke kim want ik ken er 2 hahaha ) Sowieso… | 22 mrt. '10 |
| Kim | Wauw Malou echt heel gaaf! Ik wens je heel veel plezier… | 22 mrt. '10 |
| Malou | Thanks allemaal.. Jullie zijn echt veelste lief! | 22 mrt. '10 |
| Erik | Succes meiden! Geniet ervan! | 22 mrt. '10 |
| Britt | Heel veel plezier schatje.. I'm gonna miss you!… | 21 mrt. '10 |
| priscilla | Hey meissie !!! Wat gaaf !!!! Heel veel plezier !!!… | 21 mrt. '10 |
| Will | Enjoy it dear! | 21 mrt. '10 |
| Linb | Whoeeeeeee!! Ben zeer benieuwd en kan niet wachten!!!… | 19 mrt. '10 |

- gonny derks: Ha Malou, ik blijf kijken…
- Jacqueline & André: Lieve Malou, Het blijft natuurlijk…
- Britt: Hi Schat! Super om te horen…
- Linda: Lieve Malou, fijn om te horen…
- els en Mirso: Lieve Malou, Wat een spannende…
Alle reacties »